WiFi + RF

هوشمند ساز همه کاره چهار کانال دارای چهار خروجی جدا میباشد که میتوانید برای مصارف مختلف استفاده نمایید .

برای مثال لامپ ها و یا پروژکتور ها را کنترل کنید ، شیر برقی را به راه بیاندازید و یا درب یا جک و یا کرکره برقی خود رو هوشمند کنید .

این هوشمند ساز قادر است مجموعا 6000 وات و به ازای هر خروجی 1500 وات را برای شما سوئیچ کند مثلا 150 عدد لامپ ده وات در هر خروجی ! و یا یک پمپ 1.5 اسب بخار ! 

از مهم ترین ویژگی های این محصول قابلیت کنترل با اپلیکیشن موبایل ، اتصال به مودم و کنترل اینترنتی و همچنین قابلیت کنترل با ریموت میباشد. 

این محصول را میتوانید هم با تغذیه AC و هم با تغذیه DC راه اندازی کنید.

تغذیه AC همان برق شهری میباشد یعنی میتوانید مستقیم این دستگاه را به برق 220 ولت متصل نمایید . 

تغذیه DC برای مثال همان برق باطری و یا آداپتور میباشد ، محدوده ولتاژ ورودی DC این دستگاه 12 الی 24 ولت میباشد . بنابراین میتوانید برای مصارفی مثل خودرو ، آیفون ، پنل خورشیدی نیز از این محصول استفاده کنید.

برای اتصال ریموت به این دستگاه کافیست وارد قسمت تنظیمات شوید و در منوی تعریف ریموت دکمه های ریموت کنترل خود را برای هر خروجی به راحتی تنظیم کنید .

قابلیت های ویژه این دستگاه همگی در کنار هم قابل استفاده میباشد و شما میتوانید برای کنترل دستگاه یا مصرف کننده خود به دلخواه از کلید دستی ، ریموت و یا کنترل با اپلیکیشن استفاده کنید وهمه آنها در دسترس شما خواهد بود.

همچنین شما میتوانید زمانبندی هایی را برای دستگاه های خود تنظیم کنید تا در زمان های تعیین شده توسط شما خاموش و یا روشن شوند و میتوانید وضعیت خاموش و یا روشن بودن آنها را از راه دور داخل اپلیکیشن نظارت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *