پریز دو راهی هوشمند : دارای دو عدد پریز محافظ هوشمند همه کاره است که میتواند از راه دور کلیه تنظیمات دو عدد پریز را توسط گوشی موبایل به آسان ترین راه ممکن انجام دهید.

خروجی هر پریز بصورت دائم 7 آمپر هست و میتوانید وسایل برقی خانگی را تا 7 آمپر براحتی متصل کنید و از راه دور و نزدیک با موبایل  هر خروجی را بصورت مستقل کنترل کنید .

این پریز هوشمند به دو طریق قابل استفاده می باشد :

  1. با اتصال این محصول به مودم می توانید از هرجای دنیا کنترل این محصول را انجام دهید.
  • بدون داشتن مودم تنها با یک موبایل مستقیما به وای فای داخلی محصول مانند بلوتوث متصل میشوید و از کلیه تنظیمات محصول می توانید استفاده نمائید . ویا از تایمرها برای زمانیکه حضور ندارید استفاده کنید . ویژگی منحصر به فرد این محصول قابلیت برنامه دهی کاملا دقیق جهت خاموش و روشن شدن است . و یا میتوانید تایمر معکوس جهت خاموش و یا روشن شدن دستگاه پس از زمان دلخواه را تنظیم کنید. ( بطور مثال : برای پکیج ویلا قبل از رسیدن میتوانید پکیج را روشن کنید تا گرم شود و یا تایمر بگذارید تا ساعات مشخص روشن و یا خاموش شود . )

مشخصات پریز هوشمند دو راهی :

این محصول دارای ۲ عدد پریز است که کاملا مستقل و مجزا میتوانید دو وسیله برقی را با موبایل کنترل کنید .

دارای قابلیت محافظ  برای وسایل برقی شما ، که در صورت هرگونه تغییر ولتاژ امکان آسیب به وسایل شما را از بین میبرد و به صورت هوشمند برق را قطع می نماید.

 قابلیت بسیار ویژه این محصول که در هیچ دستگاه مشابه وجود ندارد این است که میتوانید مدیریت شارژ گوشی موبایل و لپتاب را انجام دهید.در این حالت با دادن میزان درصد باتری مورد نیاز برای شارژ موبایل ویا لپتاب ، هنگامی که شارژ به درصد دلخواه رسید ، برق پریز را بصورت خودکار قطع میکند.  تا باطری موبایل و یا لپتاب در طولانی مدت آسیب نبیند و خراب نشود . ( پس با داشتن پریز دوراهی هوشمند با خیال راحت موبایل را شب تا صبح به برق بزنید . )

قابلیت اتصال به مودم ( جهت کنترل پریز بصورت مستقل ازهرجای دنیا )

دارای led جهت نمایش وضعیت برق و وضعیت خاموش و روشن بودن هر یک از پریز ها

ابعاد محصول : ۱۴*۷*۵ سانتیمتر

دارای دو خروجی با قابلیت کنترل مستقل و امکان تعریف زمان بندی برای هر خروجی با نرم افزار

قابلیت فرماندهی به پریز با کلیه دستیار های صوتی مانند alexa ، Siri ، Google Assitant

قابلیت مشاهده خاموش یا روشن بودن برای هر پریز در نرم افزار موبایل

دارای دو سال گارانتی تعویض بی قیدو شرط و 10 سال خدمات رایگان پس از فروش

به نحوی که اگر محصول شما دارای مشکلی بود در طول زمان گارانتی به صورت رایگان تعویض میگردد . (هزینه رفت و برگشت جهت گارانتی محصول هم بعهده شرکت می باشد.)

با خیال راحت محصولات پِک را تهیه کنید و از زندگی هوشمند لذت ببرید .

Previous slide
Next slide

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *